torsdag 12 februari 2009

dirtydiana

Idag skrev aftonbladet att Michael har en mördarbakterie, detta är inte sant för såklart ska tidningar hitta en sjukdom som är vid näsan. Jag fattar inte varför folk är så fixerad vid hans näsa. Cher har opererat sig över hela kroppen, överallt och henne säger dom inget om men när det är Michael ska såklart alla gå på honom. Median, ni kan fan bara dö. Jag hatar alla skvallertidningar, dom borde brännas. Inget är sant i skvallertidningar, jag fattar inte ens varför folk spenderar så mycket pengar på dom, dom tjänar bara pengar på folks lidande. Det gör dom verkligen, kan ni tänka er så många tårar Michael Jackson har fällt efter allt dom skrivit om honom. Ni slutar verkligen inte och när en lögn sägs och pratas om så mycket så börjar folk tro på det och det är det som är så sorgligt. Så folk, lyssna på mig, tro inte på det ni läser, det är bara skit helt enkelt. När dom hade skrivit om att han hade en lungsjukdom den 18 november 2008, förstår ni hur mycket jag grät då? Tanken på att han skulle vara stum och lidande. Det krossar verkligen mitt hjärta. Michael Jackson förtjänar allt det bästa. Han är den vackraste som någonsin satt sin fot på denna planeten, både på utsidan och på insidan. Han är så speciell och han är mitt allt. Ingen annan kan få mig att känna som jag gör när jag tänker på honom. Han är ljuset i mitt liv. Mitt hjärta, min själ, helt enkelt mitt allt. Så skvallertidningar borde tänka på vad dom skriver men det gör dom inte. Jag säger bara att dom borde tänka för detta dom håller på med är hemskt. Och dom ska ju såklart gå på Michael nu när han är på en god start i sin comeback, så just nu ska dom knäcka honom, men vet ni vad? Han är unbreakable, så är det bara. Så det är lika bra att ni ger er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar