onsdag 11 februari 2009

dirtydiana

Nu har jag skaffat ny blogg, känns ganska skönt. Min gamla blogg skrev jag på varje dag men sedan glömde jag bort den men nu ska det bli ändring, nu ska jag skriva vart enda dag. Att blogga är ganska kul i början men sedan tröttnade jag på det. Nu ska jag helst inte göra det. Denna bloggen kommer att bestå av mycket videos om saker som händer i mitt liv, när jag dansar Michael Jackson danser, när jag gör Michael Jackson moves och mycket annat. Det kommer även vara mycket bilder, men det är väl okej? Det är bara tråkigt om det bara är text ju. Imorgon är det redovisning i Franska och jag har inte ens börjat att träna, detta är verkligen inte bra. Jag ska redovisa med Christopher men jag vet inte ens om han har gjort sakerna som ska vara klara imorgon, så just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag ska även kunna minst 1000 ord på franska, känns det som. Läxorna börjar att ta kol på mig. Men sånt är livet, nu är det bara att börja kämpa och jobba. Om jag nu ska komma in på juridik skola när jag är äldre så får jag väl börja att jobba upp mig lite nu. Men det kommer säkert att gå bra imorgon, hoppas jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar