fredag 13 februari 2009

dirtydiana

Idag har jag varit på dåligt humör, varför vet jag inte? På måndag ska jag till Lina & Matilda, Linnea och Ebba ska också vara med. Vi ska titta på lite film och spela anden i glaset. Sist jag spelade det fick vi Michael Jackson's nummer till Neverland. Det funkade, vi provade att ringa. Det numret har jag faktiskt kvar. Men det var riktigt långt, massa random siffror. Men gissa om jag blev glad när jag fick det numret? Shiiit, varm känsla i hela kroppen men jag var ju osäker på om det var det riktiga numret till Neverland. Men idag har jag stört mig på allt och alla, nästan alla i alla fall. Jag har snart skaffat Twilight och den ska jag ha med till Lina's place? Eller ja, hennes brors lägenhet som är i Norge just nu. Men jag vet inte riktigt om jag kan, ska i alla fall försöka att komma. Det kommer säkert bli kul, vi ska ju fan käka tacos, i love it. Kricke var depp idag så jag fick snacka med honom. Jag hatar att se honom ledsen, jag blir också ledsen då ju. Kricke, du kan alltid prata med mig. Det är så skönt att det är en veckas lov nu, men jag har ändå simning på lördagen och tisdagen, drygt. Jag hatar simning, men jag är ju tre grupper från att simma i OS. Så det är jag rätt stolt över. På onsdag kommer Linnea förhoppningsvis till mig, jag längtar, hon har inte varit hemma hos mig på flera månader. Vi måste börja vara med varandra mer, jag saknar dig Linnea.




You can't win,
You can't break even and you can't
get out of the game.
- Michael Joseph Jackson, The Wiz.

En av mina favorit filmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar